TNK vs UPC

Posted: 8 czerwca 2011 in Życie
Tagi: , , ,

W związku z tym, iż UPC postanowiła zmienić regulamin świadczenia usługi, ja postanowiłem rozwiązać umowę i wybrać bardziej atrakcyjniejszą ofertę pod względem cena / jakość.

Przejrzałem wszystkie oferty najpopularniejszych polskich providerów telewizyjnych

Moim głównym celem było w znacznym stopniu zredukować opłaty za telewizję której de facto nie oglądam tylko moja wybranka. Kanały jakie oglądamy wspólnie to:
– TVP1
– TVP2
– TVN
– POLSAT
więc większych wymagań nie posiadam.

Wszystkie oferty prócz TNK jest to koszt min. 50 zł miesięcznie czyli 600 zł rocznie do tego jeszcze dochodzi główny mój pochłaniacz i narzędzie pracy – INTERNET

TNK – ofertą dla mnie!

Koszt dekodera w HD po renowacji wraz z pakietem na 3 miesiące to 250 zł po 3 miesiącach należy kupić doładowanie na miesiąc za 20 zł lub 240 zł na dwa lata co wychodzi mi 10 zł miesięcznie!!

Więcej szczegółów opiszę gdy już się oswoję z obecnym pakietem 😉

Skomentuj

