Jak rozkręcić Asus 1000HG O bądź 1001HA

Posted: 22 lutego 2011 in hardware, IT
Tagi: ,

Podczas wolnej chwili postanowiłem wyczyścić moje netbooki od środka.
Kiedy wykręciłem śrubki od spodu Asus 1000HG O wciąż nie mogłem dostać się do środka, postanowiłem zatem szukać kolejnych śrubek…

Po kilku chwilach zauważyłem zaczepy trzymające klawiaturę.

Klawiatura Asus 1000HG O

Klawiatura Asus 1000HG O

Po wyciągnięciu klawiatury pojawiły się kolejne śrubki, które po wykręceniu pozwoliły mi dostać się do wnętrza netbooka 🙂

Analogiczną sytuację miałem podczas rozkręcania Asus 1001HA

 

Komentarze
  1. Akasei Yoshiko pisze:

    w jaki sposób wszystkie 4 zaczepy na klawiaturz jednoczesnie cosnołeś do tyłu 😀 ja się męczę

  2. Akasei Yoshiko pisze:

    Znalazłem rozwiązanie przed Twoją odpowiedzią 🙂 pod baterią są blaszki które można lekko odgiąć wtedy zaczepy znikają z klawiatury 🙂

    PS: tak, była taśma dwustronnie klejąca, ale bałem się mocniej pociągnąć, bo netbook był zalany – prawdopodobnie sokiem i to mnie myliło 😉

Skomentuj

