NKtalk – czyli komunikator od Nasza-klasa

Posted: 9 listopada 2009 in IT, Software
Tagi: , ,

Wchodzę sobie dziś na naszą klasę a tu taka informacja jak widoczna na powyższym screenie 🙂 Korzystając z wolnej chwili postanowiłem że przyjrzę się nowej funkcjonalności NK.
Po zamknięciu komunikatu na dole strony pojawiła się belka przypominająca trochę pasek zadań z windows

Zacząłem się zastanawiać czy to już wszystko?
Wybrałem więc z lewej strony „NKtalk” –  pojawiło mi się okno:

Jak widać za dużo opcji to w tym miejscu nie ma. Postanowiłem od razu do kogoś zagadać żeby poznać funkcjonalność komunikatora. Z listy znajomych zacząłem wyszukiwać jakiegoś oznaczenia kto jeszcze korzysta z NKtalk.

Jak widać szybko odnalazłem taką osobę. Po kliknięciu na wybraną osobę otworzyło mi się okno rozmowy z pięcioma przyciskami. Pierwszy przycisk odpowiedzialny za emotikony, drugi za czyszczenie okna rozmowy, następny przejście na stronę do profilu osoby z którą rozmawiamy, a zaraz za nim przycisk odpowiedzialny za wyświetlenie historii rozmowy, oraz oczywiście przycisk „wyślij”

Po zamknięciu okna rozmowy zacząłem oczekiwać jak zostanę poinformowany o przyjściu nowej wiadomości, gdy ta przyszła okno automatycznie się pojawiło w przeglądarce a belka gdzie wyświetlany jest nagłówek strony „title” zaczął mrugać z informacją kto do mnie napisał

Wszystko zaczęło mi przypominać uproszczoną wersję gadu-gadu ze strony www.
Postanowiłem że ustawię sobie opis, jednak opis na samej stronie NK się zmienił z małym opóźnieniem

Zawiedziony NKtalk zminimalizowałem go Komunikator który miał „zrewolucjonizować” komunikację pomiędzy użytkownikami nie zrobił na mnie wrażenia ze względu na małą ilość funkcji.
Komunikator ten nie ma szans ani z Google Wave ani z GG. Zatem jakie on ma plusy? Komunikator tylko i wyłącznie dla zapaleńców portalu NK?

Komentarze
  1. Paweł pisze:

    Zgadzam się, ntalk to lipa. NK traci popularność i ucieka się do sztuczek takich jak śledzik czy ntalk. Dzięki temu będziemy mieli więcej spamu, bo polskie społeczeństwo nie dorosło do Internetu.

  2. johny-max pisze:

    A ja sie nie zgodze…

Skomentuj

