Paczkomaty InPost – idealnym rozwiązaniem?

Posted: 18 października 2009 in Życie
Tagi: ,

W związku z wprowadzeniem przez InPost Paczkomatów, skłoniło mnie to do przemyśleń.
Rozwiązanie jakie oferuje InPost uważam że dla mnie jest idealne. Zamawiając jakąś paczkę nie muszę się martwić czy ktoś będzie mógł odebrać za mnie paczkę czy też będę sam miał czas spotkać się z kurierem.  Podając adres paczkomatu, gdy przesyłka zostanie dostarczona zostanę poinformowany przez sms o możliwości odbioru. Gdy znajdę chwilę, paczuszka będzie na mnie czekała 🙂

Na chwilę obecną nie ma w mojej okolicy paczkomatów! ani w Katowicach, ani w Dąbrowie Górniczej. Wielka szkoda chętnie wypróbował bym nową usługę, choćby dlatego że koszta nie są wysokie.

Komentarze
  1. Tomek pisze:

    Z inpostem bylbym ostrozny, pracowalem kilka dni w tej firmie i juz z nia nie chce miec nic doczynienia… To jedno wielkie GÓWNO…

Skomentuj

