Bug w bramce sms Orange

Posted: 12 października 2009 in IT, Security
Tagi: , ,

Ostatnio zauważyłem dziwną sytuację w bramce sms Orange. Osoby które miały numer w tejże sieci i miały aktywną funkcję Internet SMS, a następnie przeniosły numer do Play czy też Plusa dalej mogą odbierać smsy z bramki Orange.  Jednak już jako użytkownicy innej sieci (nie Orange) nie mogę odpisać na tą wiadomość do bramki czy też do gadu-gadu. Czyżby bramka sms orange miała tylko blokadę numerów nie zaczynających się od 5xxxxxxxx? Czas pomyśleć nad tym jak tą blokadę obejść i wysyłać smsy na wszystkie sieci… Jakieś sugestie?
Przenosił ktoś może numer do ery z orange z aktywną usługą Internet sms?

Komentarze
  1. misgrey pisze:

    mogę potwierdzić, miałem numer w Orange, usługę aktywną, przeniosłem sie do Play i jak sie okazuje – mogę na ten numer wysyłać esy z bramki. Ciekawe kiedy Orange to zablokuje, bo pewnie trochę im to nie na rękę 😀

  2. szymarek pisze:

    Mam dokładnie taką samą sytuację. Przeszedłem z orange do play. Konto na orange.pl (multibox oraz email) skasowali mi od razu. Ale dalej mogę wysyłać do siebie smsy z bramki Orange. Chciałbym wiedzieć, czy to jest bug czy też celowy zabieg. Z bramki Plusa nie udało mi się wysłać smsa na numer który jest już w Play.

  3. już powinno wszystko działać, sprawdzałem przed chwilą

Skomentuj

