Zmiana hasła – Wrzuta, NK, Allegro kto został o to poproszony?

Posted: 11 października 2009 in IT, Prywatność, Security
Tagi: , , , ,

Od czasu wycieku danych kont z Wrzuty serwisy współpracują ze sobą to jest Wrzuta, NK oraz Allegro wysyłają informację do użytkowników z prośbą o zmianę hasła, jednak nie do wszystkich… Jak się zatem stało że gdy posiadam konto na NK i Allegro nie otrzymałem maila z prośbę o zmianę hasła?  Oczywiście w obu tych portalach używam innego maila oraz innego hasła. Nie pokusiłem się również na integrację mojego konta na Nasza-klasa z kontem w Allegro? Co to powoduje? Wydaje mi się że jestem przez to bardziej bezpieczny niż osoby które połączyły oba konta, chodź nie do końca bo przecież, mogłaby się zdażyć taka sytuaja że do obu kont używam identycznego loginu i hasła jednak innego maila? Dlaczego zatem nie otrzymałem maila z prośbą o zmianę hasła? Administratorzy zakładają z góry: „kto używa takiego samego maila w wielu portalach będzie miał takie samo hasło”. Czy też może jakie czynniki wpływały na rozsyłanie maili do użytkowników z prośbą o zmianę hasła?

Skomentuj

